Alla inlägg den 20 september 2018

Av carita berg - 20 september 2018 16:56

... är första tentan gjord. Och ett muntligt framförande. Så nu tar jag helg. Ledig imorgon o då får jag väl göra läxorna till tisdag då det vankas jobb i helgen.

Känns som man kommer tillbaka efter en semester på jobbet. Att jobba var tredje helg är precis lagom. Och så får man ju träffa en del kollegor oxå. Alltid kul. Saknar dom faktiskt lite.

Kommit igång ordentligt med diktamen oxå i skolan. Det är faktiskt riktigt kul. Det är värre med det Latina o nu ska vi blanda in det grekiska oxå. Phuu.. Men det är bara o kämpa på.

När det känns trögt går jag till Tobias grav i pratar lite med honom. Då får jag ny styrka.
Skönt att " ha honom" på 2 minuters avstånd.
Jag undrar när man ska kunna tänka tillbaka utan att tårarna kommer.

Ha en fin helg alla o var rädda om er.

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards