Alla inlägg den 7 september 2018

Av carita berg - 7 september 2018 20:10

... en nästintill sömnlös natt har jag nu sovit 1h inför jobbenatten. Hoppas på att den blir lugn så jag hinner kika lite på lat8nska glosorna emellanåt.
Var hemma de 2 första dagarna av veckan men värdens förkylning. Den sitter fortfarande i o har som vanligt satt sig på luftrören. Hostar o andningen är inte den bästa. Försökte med en whiskey igårkväll men du Fabian va hemskt... o inte hjälpte det heller.
Imorgon vankas den årliga kräftskivan hos Brolins så jag hoppas på bättring tills dess.
Skolan är toppen o alla är hur gulliga som helst. Trivs så jävla bra. Sen e de ju mycket pluggande. Fördelen med att vara ensam är ju att jag kan ta de när jag vill..
Men katten vill ju oxå va me. Hahaha

Ha nu en underbar helg i höstvädret, det ska jag ha.

Ovido - Quiz & Flashcards