Alla inlägg den 15 september 2018

Av carita berg - 15 september 2018 14:03

... var att plugga idag.. vädret säger soffan..

Har precis lämnat Bella hos sin mamma efter att hon varit här sen igår.
Vi har mest myst o spelat kort. Hon var så glad för hon hade lärt sej "finns i sjön" och "skitgubbe" och ska jag vara ärlig var jag minst lika glad.
Lite trött på " tjuv o polis".
Fick bli lite inneaktiviteter eftersom min tå fortfarande gör ont efter en königsoperation

Ätit en fryspizza.. orkar inte laga nåt.
Jag är trött som alltid. Känner ingen lust eller ork till något denna lördag.
Tror jag tar 1 timme på soffan. Sen får jag fördjupa mej i socialstyrelsen o försöka plita ner nåt på pappret.
Imorgon får de övas på tentan.

Hoppas ni får en härlig helg.
Puss & kram



Ovido - Quiz & Flashcards