Alla inlägg under juni 2019

Av carita berg - 26 juni 2019 15:26

... varma härliga sommardagar. Fortfarande inte lagt mej efter jobbenatten. O ja jag är fri inatt. Måste njuta av solen. Så idag blev det middag ute med trevligt sällskap. Balkongen är alldeles för varm men försöket ändå lapa lite sol mellan varven här.
Lär bli en tidig kväll...

Var precis på graven. Där är så fint med sommarblommorna som mamma satt dit.
Men idag var en sån där dag när skygglapparna togs bort o tårarna forsade. Människorna tittade undrande på mej. Jag ville bara skrika åt dom.. - Va fan glor ni på??? Jag menar på en kyrkogård kommer ju ofta tårar..
På de flesta iallafall... Väl hemma pluggade jag in Tobias musik i öronen o bara gråter.
Dagar går och allt är som vanligt. Sen kommer smällen i magen då allt blir på riktigt igen. Jag har verkligen förlorar mitt älskade barn. Alldeles för tidigt. Livet är så ruttet och orättvist.
Jag saknar honom så mycket. När det händer mej något så tänker jag fortfarande...
- Jag måste ringa Tobias och berätta... det är bara honom jag vill prata med ibland. Höra hans röst och skratt. Vi pratade om allt. Han var mitt allt. Som jag älskar och saknar honom...

Av carita berg - 3 juni 2019 11:34

Sommar... sol... o lite ledighet innan allvaret börjar om 1 vecka. Då är det dags att börja jobba i Lund på akuten som sekreterare. Nervöst men spännande.

Idag fick stranden ett besök av mej. Nästan helt ensam med min ljudbok o den härliga solen.
Livet börjar se ljusare ut. Tänker på Tobias varje dag men har nu en värme i hjärtat.. inte bara sorg utan är lycklig över att fått vara hans mamma
Vi ses ju igen.
Sen att Bella finns i mitt liv så mycket jag hinner är så underbart. Hon förgyller mitt liv så mycket.

Varit hos dr idag o fick reda på att jag är frisk som en nötkärna! Alla prover perfekta. 11 kg ner gjorde sitt.

En vecka i Turkiet har oxå passerat. En av de bästa semestrarna jag varit på faktiskt
Toppenvädet, Goa skratt o långa dagar.

Ha de fint allihop!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards