Alla inlägg under augusti 2019

Av carita berg - 2 augusti 2019 18:06

... har 8 veckor på akuten rusat iväg. Helt fantastiska, lärorika och roliga veckor.
Jag har lärt mej mycket nytt och det känns lite trist att det snart är över. Skolan börjar snart och helgerna på gamla jobbet närmar sig. Ska bli kul o träffa jobbarkompisarna men själv jobbet är ingenting jag saknar.
Inte en enda dag har jag varit vid havet i år. Kan inte ens minnas att det någonsin hänt.

Men jag har haft underbara dagar på andra sätt med min " hata-stranden" man. Hahaha. Jag är så glad att jag träffat honom. Allting känns mycket roligare när man är 2.
Vi myser, skrattar o hittar på saker. Och jag kan vara mej själv fullt ut med honom.
Jag är lycklig och livet känns lite mer meningsfullt med honom vid min sida.

Vi har hunnit med kalas för fina Bella. 7 år och ska börja första klass. Jisses som tid en rusar iväg. Vi ska planera in en shoppingdag till skolstarten. Lilla Goa tös. Farmors ögonsten.

En resa är även inbokad med mannen min. Vi åker till Ungern o firar min dag i dagarna 5
Ska bli riktigt skönt och roligt att komma iväg.

Hoppas ni har en härlig solig helg mina vänner.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards