Direktlänk till inlägg 3 april 2019

Oj...

Av carita berg - 3 april 2019 17:59

... Så fort tiden går. Ser att jag inte skrivit något på länge. Ärligt talat så har jag inte haft en tanke på att blogga.
Dagarna är just nu fulla med massor av hjärngympa.
Är på min andra Lia-period på akuten i Lund. Det är jätteroligt. Men mycket tuffare denna perioden. Så mycket man ska hålla reda o koll på förutom att skriva diktat.
Hjärnan går verkligen på högvarv.

Förutom detta så har jag inte mått så bra.
Jag har tänkt o grubblat ovanligt mycket på Tobias. Tårarna rinner varje dag.
Jag som trodde allt skulle lätta med tiden.. Men det verkar snarare tvärtom. Eller är det för att jag är helt slutkörd med jobb, skola o praktik.
Försöker träffa Bella så ofta jag kan oxå, men tyvärr har det inte blivit så mycket av det de sista veckorna.
Men i lördes var hon hos mej hela eftermiddagen. Det var så mysigt. Som jag älskar denna tös.

Det är snart dags för en välbehövlig vecka i solen. Resväska är inköpt o väntar bara på att bli packad.. några veckor kvar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carita berg - 30 juli 2020 19:56

... ju jättelänge sen jag skrev på min blogg. Har ingen aning om jag saknat det eller om ni har saknat det. Nåja jag känner faktiskt för en liten rad eller två idag. Snart ett helt år sedan jag skrev sist. Mycket har hänt, men ändå ingenting. Mi...

Av carita berg - 2 augusti 2019 18:06

... har 8 veckor på akuten rusat iväg. Helt fantastiska, lärorika och roliga veckor. Jag har lärt mej mycket nytt och det känns lite trist att det snart är över. Skolan börjar snart och helgerna på gamla jobbet närmar sig. Ska bli kul o träffa jobb...

Av carita berg - 26 juni 2019 15:26


... varma härliga sommardagar. Fortfarande inte lagt mej efter jobbenatten. O ja jag är fri inatt. Måste njuta av solen. Så idag blev det middag ute med trevligt sällskap. Balkongen är alldeles för varm men försöket ändå lapa lite sol mellan varven h...

Av carita berg - 3 juni 2019 11:34

Sommar... sol... o lite ledighet innan allvaret börjar om 1 vecka. Då är det dags att börja jobba i Lund på akuten som sekreterare. Nervöst men spännande. Idag fick stranden ett besök av mej. Nästan helt ensam med min ljudbok o den härliga solen....

Av carita berg - 30 april 2019 21:43


Tuff dag. Vet inte varför... troligtvis för att jag druckit vin.. med vänner.. u derbara vänner som låter mig älta. Jag behöver älta. Trots att jag mår skit nu. Tittar igenom hans telefon.. för vilken tur i ordningen vet jag inte. Säker svar... f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards