Alla inlägg den 23 juli 2017

Av carita berg - 23 juli 2017 11:41

Då var dagen som gick i kärlekens tecken över.. Syster fick sin älskade man.. Syster som aldrig skulle ha barn har nu både man o barn. Och igår så de JA till varandra på ett vackert kyrkbröllop.
Ögonen tårades när jag såg dom komma in i kyrkan. De var så fina alla tre.
Efter ceremonin åkte vi ut mitt i ingenstans där det bjöds på champagne o tilltugg.
Det efterföljdes senare av en stor grillbuffe där Carita som vanligt tryckte i sej av allt det goda o då hände det som inte fick! Magen sa stopp o det blev vatten för resten av kvällen.
Förutom bruden så var jag nog den nyktraste bland alla 70 gäster o de e inte ofta de händer. Kan bara inte dricka när jag är mätt..Men det gör absolut ingenting för jag hade verkligen en kanonkväll ändå. Och man mår ju så bra idag.
Idag ska det packas för imorgon åker jag o passar hus o hund ett par dagar. Skönt med lite minisemester hoppas bara solen tittar fram.

Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards