Alla inlägg den 13 juli 2017

Av carita berg - 13 juli 2017 08:54

Nu sitter man här i flyttröran o nu vill jag bara att det ska bli lördag så jag kan få komma o se var sonen ska bo.
Han själv har ju endast sett bilder på lägenheten så det blir spännande.

Imorgon em är det dags o då kommer även Bella hit o ska stanna över natten så pappa kan få iordning ett alldeles nytt hem till dom.
Måste vara en känsla.

Och som grädde på moset har de äntligen lovat att solen o värmen ska komma hit på allvar. Ska bli så skönt. Drygt att gå hemma när de e kasst vöder.

Min semester börjar på måndag om jag inte blir fortsatt sjukskriven. Armen är ju inte helt bra men mycket bättre igen efter en liten svacka efter kortisonen. Så jag vet iallafall att efter semestern kan jag äntligen jobba igen!
Aldrig varit från jobb så här länge o saknar mina kollegor som tusan. Att få lite rutin igen i livet.

Idag blir det packa det sista o sen titta på när sonen målar ?

Puss o kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards