Alla inlägg den 9 juli 2017

Av carita berg - 9 juli 2017 09:45


jag ska försöka mej på det här med att blogga igen :)


Fick lite efterfrågan igår från en go gammal vän som tydligen saknade att följa mej i mitt liv.

Sånt värmer.. så därför kör jag igen. Vi får väl se hur de går.

Sen om det är intressant eller ej avgör ni. Stäng eller läs :)


Så mycket som hänt sen jag skrev sist, känns som flera år sen och därför kanske inte så konstigt att jag glömt

mina logguppgifter och fick starta upp nytt! Nä nu är det nya tag! Skärpning!


Igår var det dags för Rock The Night. Vilket ös alltså! Så kul o träffa alla människor som man inte sett på

flera år. God mat o god stämmning. Kanonmusik, perfekt väder. Ja allt var på topp.


Men man börjar ju bli gammal så 1 timme innan stängning då kände jag att  - Nu kallar soffan!

Kan iofs bero på att jag inte mådde 100 pga min halsinfektion.


Idag blir det kalas för pappsen. 71 år. Det kan man inte tro. Han är pigg o alert och har varit med på de sista 3 utlandsresorna. Han är den som orkar mest när man e iväg. Så härligt att se.


En liten början fick ni iallafall. Så får vi se hur det hela utvecklar sej.


Puss & kram





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards