Alla inlägg den 15 juli 2017

Av carita berg - 15 juli 2017 06:59

.. innan barnbarnet då e man väl ganska utsövd ? Sitter med morgonkaffet på balkongen o njuter av lördagens tystnad. Jag och fåglarna som kvittrar gott.
Det verkar bli en fin dag med sol o värme.

Idag ska jag då se Tobias nya lägenhet o Bella ska få komma till sitt andra hem. Ett nytt riktigt hem hos pappa. Hon planerade o pratade så igår när hon skulle somna så man märker att hon ser fram emot det.
Kan jag förstå. De har ju fått trängas här nu sista halvåret. Så vi alla ser nog fram emot det lika mycket.

Själv ska jag städa o dricka lite vin hela dagen...tror jag ?? förhoppningsvis varva detta med bok o sol på ballen. Få känna känslan av att vara ensam. Kommer säkert kännas tomt men nyttigt för alla.

Det har visat sej att Bella är en hejare på att hitta svamp. Så henne lär jag ta med mej ut i skogen varenda gång hon är här nu.
Kanske ska börja rensa i väntan på att lilla söta ska vakna.

Hoppas ni får en lika fin dag som jag vet att jag får.

Puss o kram.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards