Alla inlägg den 7 oktober 2018

Av carita berg - 7 oktober 2018 16:10

.... helg fylld av jobb har jag nu efter en promenad i solen hamnat i soffan.
Glad att jag bara har värmemat för det känns som att jag inte orkar röra mej mer idag.

Har hunnit med en del läxa mellan larmen på jobb men har fortfarande en del kvar.
Borde plugga till tentan på torsdag.
Men vet inte hur jag ska orka.

Det blev en tur graven för att hämta lite styrka. Än har det inte fungerat.
Det känns mer som att jag bara vill sova.

Jag är så tacksam för Bella. Hon ger mej livslusten tillbaka när allt känns tungt.

Ibland tänker jag hur jag ska orka i 2 år med både jobb o plugg. Men innerst inne vet jag att det går.
Jag kan, jag vill o jag ska..

Siktar på att iallafall bli godkänd inget mer.
Fick bli en bingolotto idag, säkert 10 år sen sist. Men tar jag hem storkovan så kanske jag kan minska ner på jobbandet.
Man måste chansa här i livet.

Ta hand om er. Kram

Ovido - Quiz & Flashcards