Alla inlägg den 13 juli 2018

Av carita berg - 13 juli 2018 14:18

... och njuter av regnet o åskan som dundrar lite lätt ovanför.
Välkommet o välbehövligt regn, även om jag älskar sol och värme.

Är nu inne på sista arbetsveckan innan 2 veckors semester. Ska bli skönt o bara va lite. Inga större planer mer än att det ska ordnas kalas för Bella som fyller 6 år på måndag. Stora tösen som ska börja skolan.
Så i dagarna 2 ska jag njuta av att vara farmor på heltid.

Sen arbetar jag i 2 veckor och därefter börjar en ny epok i mitt liv.. Studentlivet..
Som jag ser framemot detta.
Nya pennskrinet ligger bara o väntar.
Skrivbord o stol ska jag få av en snäll kollega o lampa är beställd.
Ska bli skönt att få använda hjärnan lite. Utvecklas o fyllas med information.
Känns som rätt period i livet. Få lite annat att tänka på. Bara jag orkar.... Jo jag ska orka.. Tänker på T och känner hans stöd även om han inte finns här fysiskt.

Saknaden är enorm och det är inte många stunder på dagen som han inte finns i tankarna.
En stor bukett rosor ska inhandlas idag samt ett nytt ljus. Känns fint att ha honom nära. Så nära som det går.

Var rädda om varandra .
Puss o kram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards