Alla inlägg den 30 augusti 2017

Av carita berg - 30 augusti 2017 15:39

....halvdeppigt att vakna idag.
Varit så glad .. I 2 dagar har jag knappt haft någon smärta i armen alls. Nu är det på rätt håll tänker man... för att på 3:e dagen känna det igen. Tänk om jag bara hade fått veta att det kommer att gå bra.

Brev o samtal från försäkringskassan gör en påmind om att det är tydligen något man ska veta. Men när inte ens läkaren vet. Hur ska då jag kunna veta?!?!

Efter den 25 aug är sjukskrivningen slut. O då ska jag ut på arbetsmarknaden där det tydligen finns gott om jobb där man ej använder vänster arm..... Kan nog inte komma på ett enda.

All ork tar slut o att bara ge sej upp o handla är ett helt företag.
Så måtte jag få bra svar från sjukgymnasten på måndag. Annars vet ja inte vad jag gör....

Sitter på balkongen o svalkar mej med ett glas rose.. o funderar över allt...
Såå nu har jag gnällt av mej för denna gången.

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards